კურსის მიზანი
ტერნინგ-კურსის მიზანია პირველი კლასის დამრიგებლების
პროფესიული განვითარება ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ათვისებისა და გამოყენების
კუთხით, რაც ხელს შეუწყობს 1:1 ელექტრონული სწავლების ეფექტურად დანერგვას, სასწავლო
გარემოს გაუმჯობესებას ელექტრონული რესურსების შექმნისა და გამოყენების გზით.
სამიზნე ჯგუფი
კურსის სამიზნე ჯგუფს წარმოადგენს საქართველოს საჯარო
სკოლების პირველი კლასის დამრიგებლები.
კურსის ხანგრძლივობა
კურსი მოიცავს 35 საათს, რომელიც 9 ტრენინგ დღეთაა დაყოფილი
კურსის მეთოდები
კურსის მსვლელობა აგებულია აქტიური სწავლების ისეთ ფორმებზე,
როგორიცაა: აქტიური ლექცია, დემონსტრირება-მართული პრაქტიკა-დამოუკიდებელი ვარჯიში
და სხვ. ტრენინგის სესიების ორგანიზების ფორმები: ინდივიდუალური, წყვილური, ჯგუფური
მუშაობა.
კურსის შედეგები
- კურსის წარმატებით გავლის შემდეგ მონაწილე:
- გააცნობიერებს ისტ-ის გამოყენების მნიშვნელობას თანამედროვე, კონსტრუქტივისტულ-პედაგოგიურ მიდგომებზე დაფუძნებულ სასწავლო პროცესში;
- შეძლებს ისტ-ის გამოყენებას სასწავლო ამოცანის შესაბამისად, კერძოდ:
- ისტ-ის გამოყენებას სასწავლო პროცესის დასაგეგმად;
- ისტ-ის გამოყენებას სასწალო პროცესების მოსამზადებლად (შემუშავება, ადაპტირება, რედაქტირება და სხვ.);
- სწავლა-სწავლების წარმართვას ისტ-ით გამდიდრებულ სასწალო გარემოში;
- მოსწავლეთა შეფასების მეთოდების/ინსტრუმენტების გამოყენებას ისტ-ის საშუალებით;
- შეძლებს ისტ-ის გამოყენებას მოსწავლეებთან, მშობლებთან და კოლოგებთან კომუნიკაციისათვის;
- შეძლებს ისტ-ის გამოყენებას პროფესიული თვითგანვითარების პროცესში.
შედეგი თვალსაჩინოა,
თუ მონაწილე მასწავლებელი ქმნის:
გაკვეთისლის გეგმებს, რომელიც გამდიდრებულია გაკვეტილის
ჩასატარებლად საჭირო სასწავლო ელექტრონული რესურსით;
სერთიფიცირების
პირობები:
ტრენინგ-კურსის, სულ ცოტა 30 საათზე დასწრება;
გაკვეთილის გეგმის მომზადება, რომელიც გამდიდრებულია
გაკვეთილის ჩასატარებლად საჭირო სასწავლო ელექტრონული რესურსით
ტრენინგ-კურსის
შინაარსი
დღე
I.
კურსის წარდგენა:
მიზანი, შედეგი, განრიგი, შეფასება ისტ-ის (ინფორმაციულ
საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები) როლი და მიზნები სასწავლო პროცესში
სწავლება-სწავლის თანამედროვე მიდგომები და საინფომაციო
ტექნოლოგიები
მასწავლებლის კომპეტენციების სტანდარტი ისტ-ში
ბუკის ძირითადი ფიზიკური სტრუქტურა
თაგვთან და კლავიატურასთან მუშაობა
დღე
I I.
მოქმედებები ფაილებსა და საქაღალდეევზე ფაილის ტიპები
ტექსტის შეტანა და ფორმატირება ტექსტურ რედაქტორში
დღე
I I I.
გრაფიკული ობიექტების ჩასმა და რედაქტირება ტექსტურ
რედაქტორში
სწალების სამფაზიანი მოდელი
ტექნოლოგიებით გამდიდრებული გაკვეთილის დაგეგმვა
ელექტრონული სასწავლო რესურსის მომზადება
დღე
IV.
საგანმანათლებლო რესურსი ინტერნეტში საძიებო სერვისი
ტექსტური და მედია-ელემენტების მოძიება და გადმოწერა
აუდიო-ვიდეო საშუალებებისა და ელექტრონული თამაშების
გამოყენება სასწავლო პროცესში
ელექტრონული ინფორმაციის სანდოობა
ინტერნეტის გამოყენებასთან დაკავშირებული ეთიკის და უსაფრთხოების საკითხები
დღე
V.
კლასის მართვის პროგრამული უზრუნველყოფა
საკლასო მენეჯმენტის რეკომენდაციები
დღე
VI.
სასწავლო პრეზენტაციის მომზადება
სასწავლო პრეზენტაციის გამოტენება სასწავლო პროცესში
დღე
VII.
პრეზენტაციის წარმართვის ძირითადი პრინციპები
სურათებისა და ვიდეოს გადაღება ბუკზე დაინსტალირებული
პროგრამის საშუალებით
დღე VIII.
სასწავლო ტესტის შედგენა კლასის მართვის პროგრამაში
ელექტრონულ ფოსტაში რეგისტრაცია
ელექტრონულ წერილებთან მუშაიბა
მშობლის ინფორმირება ნეთბუქების მოვლასა და ინტერნეტ
უსაფრთხოებაზე
დღე IX.
ანტივირუსები
No comments:
Post a Comment